Jaké to je se najednou vrátit? Vracíme se, nebo začínáme znovu? Jak na děti působila pandemie, jak ji vnímaly a jak lze situaci reflektovat?
Odborné materiály
Kulturní kapitál rodiny a souvislosti s uměleckým vzděláváním
Hodnoty, umění, kulturní kapitál, odsunuté tradice a Bohem zapomenutý kraj. Jak se zmíněné pojmy prolínají? Překvapivě, skutečně a živě. Při hledání souvislostí s nově osídleného pohraničí, mluvě nyní o karlovarském kraji, kde dle sčítání obyvatel z roku 1921 z 19 480...
Psychika dětí při návratu do mateřské školy po COVID pandemii
Jaké to je se najednou vrátit? Kam se vracíme? Vracíme se? Začínáme znovu? Začínáme. My všichni. Jak to na nás působilo? Jako ztráta všeho, jistot, sociálních vazeb, jako nejistota. Ale děti byly doma s maminkami, tatínky, babičkami, nebo dědečky. Pokud rodiče náhodou...
ZÁZNAM: Tajemství pohádek, která možná ani netušíme
Lektorka Mgr. Helena Kumperová nás již provedla skrytým kurikulem, nedirektivní komunikací nebo netradičními postupy při práci s žáky s ADHD. Jsme si jisti, že setkání nad pohádkami bude minimálně pohádkové.
ZÁZNAM: Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme
Mgr. Helena Kumperová se tentokrát zaměří na skryté a nevědomé obsahy vzdělávání, které se učíme, aniž bychom to věděli, odkryje „rekvizity“ i tajemství, kterými škola vzdělává, aniž by si to uvědomila.